vrijdag 11 juni 2021

Krantenkop en expositie bij Kunstuitleen in Alkmaar

Vanmiddag werk naar Kunstuitleen Alkmaar gebracht voor expositie Tiergarten. Met mijn werk uit de serie 'Schijnen in kwetsbaarheid' mag ik deelnemen aan de expositie in de expositiezaal bij de Kunstuitleen. Bij de Kunstuitleen zelf komen de dubbele foto's in de verkoop. Die met dieren. Ik heb ze in een mooi doosje gedaan. Samen met Floortje Bakker nagedacht over hoe het werk wiebelvrij komt te liggen en zo ontstond het gebogen karton met trektouwtje.
Vanavond viel het Schager Nieuwsblad op de mat. Ik sprong naar de gang en ja! een krantenkop. Met m'n kop in de krant, foto Marcel Valkema. Ook digitaal bij Rodi te bekijken. Zo leuk al die interesse en aandacht voor mijn deelname aan de ontwerpwedstrijd van CODA museum 'Niets is wat het lijkt'. Stemmen voor de winnaar van de publieksprijs kan nog steeds onder deze link CODA.