dinsdag 16 februari 2021

Rare vogels en gekke Pip

Plus de mondkapjes fabriek staat weer aan. Dus ook vandaag toon ik nieuwe mondkapjes. Anders dan in het begin kan ik het beter combineren. Even aan de mondkapjes en dan weer aan het werk. Toen ik er eind maart aan begon deed ik de hele dag niets anders. Dat was toen oké.
We gingen Facetimen met Teun in Costa Rica en Pip had ook wel zin in videobellen. Zag er heel lief uit. Ze nam de telefoon met Teun erop tussen haar voorpootjes en trok die naar haar toen. Die viel om in haar poten. Na een tijdje kijken en luisteren ging ze er maar op liggen spinnen.
Vier nieuwe werken gemaakt voor 10x10artist. Die gaan met ook nieuw werk van Marcel richting Amsterdam en drie 'Rare vogels' nog kleiner dan 10x10cm, namelijk 8,5x5,5cm. Ze staan in mijn webwinkel Op Schoorl.