donderdag 18 februari 2021

Hartjes bak things van ing geluk

De dood of de gladiolen, tulpen. Ik heb niet vaak een bos bloemen in huis. Terwijl ik het prachtig vind. Het zal een combinatie zijn van geld, luxe, dode bloemen, gif, export, vervuiling en vrij buiten is alles mooier. Zo ook bloemen met de steel nog vast in de grond. Maar als ik ze dan heb, dan neem ik me altijd voor om het vaker te doen en dat doe ik dan nooit.
Vandaag kreeg ik ook een mooi pakket. Echt kringloopgeluk uit Amsterdam. Het blog Ingthings volgde ik al jaren en ineens kwam ik haar tegen op Instagram. Huh? Ik wist niet eens dat ik haar niet meer volgde. Net weer aan het volgen, heeft ze prachtige tweedehands vogelboeken in de aanbieding. Ik werd de gelukkige koper. Ingrid van Ingthings heeft op de inpakuniversiteit gezeten. Pip werd er ook blij van.
Nog meer geluk. Want buurmeisje Anna kwam met koekjes, zelfgebakken zandkoekjes in de vorm van een hartje. Die gingen er voor het avondeten nog in, hmmmm. En over bakken gesproken. Vandaag kon de oven open. Ik deed een biscuitbak. Eigenlijk net zoiets als Anna deed, soort van stevig en heet gebakken zandkoekjes in verschillende vormen. In het totaal zie ik er een gezicht in. Ik wel. Het was een goede dag.