donderdag 11 februari 2021

Puur pret

IJspret de luxe. Nog zo'n stralende winterdag. Wederom met ons gezicht in de sneeuw. Monique liet een foto zien van sneeuwgezicht met bril. De lade bij ons ging open en met drie brillen toog ik naar de buren. De structuur begint een beetje te veranderen. Of we blijven te lang met onze bakkes in de sneeuw. Want het blijft plakken.  Bril en snufferd vol sneeuw tot gevolg. Eigenlijk alleen maar meer pret. Daarna nog even schaatsen kijken op de vijver in het Mondriaanpark. Puur pret. Buur pret.
Buizerd weer een stukje verder. En eigenlijk een stukje te ver. Dus ga ik met witte garen even wat retoucheren, haha. Ik zet gewoon een sjiek woord in. Dan lijkt het niet alsof ik te lang heb door geborduurd met zwarte garen.
Door de energie van het ijs kon ik ook niet meer stoppen met foto's maken van de eksters. Het waren er ook veel. Daar hou ik van.