donderdag 7 november 2019

Opspannen werk

Opspannen. Inmiddels kan ik aftellen tot de 14e november, of eigenlijk de 13e want dan ga ik mijn expositie bij Textiel Plus festival inrichten. Ik ben er wel voor om nieuw werk voor een expositie niet vooraf te tonen, heb daar nu wel moeite mee. Ik ben enthousiast. Hier een foto van een stapeltje nieuw werk, gemaakt in combinatie met oud werk, van mezelf, mijn winkeldochters, en mijn 'Kruisvaarders - monument voor de kruissteek' een installatie voor het Kuna festival gemaakt van mijn jaren lange verzameling van borduurwerken uit de kringloopwinkel.
Lekker bezig, eerst kopen, uit de lijst halen en dan een installatie er van maken, exposeren in Drente en nu installatie weer met tornmesje uit elkaar halen om er nieuw werk van te maken. Na het eten vroeg ik me af waar de spierpijn vandaan kwam.