maandag 18 november 2019

Het is een feestje hier

Mooi, ten minste niet zo futuristisch, prachtig, fantastisch, inspirerend, eigentijds, geweldig, stoer, lef, tol, schitterend, het idee alleen al, ga zo door, origineel, verhalend, heeft diepgang, grappig, mooi is mooi, je moet een boek maken, het is een feestje hier.
Allemaal woorden die ik opschreef nadat bezoekers dat tegen mij over mijn werk zeiden. Ik kan de komende tien jaar vooruit op al die mooie complimenten die ik tijdens het Textiel Plus festival kreeg.
Ik sprak meer over mijn werk dan ooit. Zoveel geleerd over mezelf en mijn werk. Zelfs tijdens het complimenten geven vroegen mensen of ze even iets tussendoor mochten zeggen en dat was dan ook een compliment.
Opgetogen, opgewonden, enthousiast en weet ik het al niet, ben ik en was ik tijdens het Textiel Plus festival. 6500 bezoekers en wat een hoeveelheid lieve mensen zaten daar tussen.
Trots dat ik mocht exposeren tussen zo veel moois van onder andere: Miep van Riessen, Hannah Mai (winnares Textiel Plus wedstrijd), José van Loon, Vivian Rozenbeek, Marijke Eken, Jolien Doeschot, Hilja Staal, Judith Zijtregtop, Christie Greeve, Jonaske de Ruiter, Karin van der Linden, Nancy Graumans, Marja Janssens, LAK, Lilian van den Einden en Giny Jans.
Er stond ook een automaat van Pakje Kunst met als resultaat dat we met een aantal deelnemers leuk contact hebben gemaakt en goeie ruilhandel hebben bedreven.
Ik gloei nog lekker door. Dank aan Karlijn, Harm, Marcel, Joke, Hester, Martine, Jonaske, Govert de bezoekers en iedereen van het Textiel Plus festival.