maandag 25 november 2019

Miniatuur verhuisdozen

Vanmiddag mijn dubbele foto miniaturen naar de bieb in het centrum van Alkmaar gebracht en direct ingepakt in zo'n mooi doosje van Pakje Kunst. 1 december start Pakje Kunst in Alkmaar. Zaterdag 7 december is de officiële opening. Omdat in het pakje een klein kunstwerk zit van een kunstenaar uit de omgeving verhuis ik met mijn mini's van Haarlem naar Alkmaar. De dubbele foto's die in Haarlem zijn verhuizen niet. Die kun je nog trekken tot de voorraad daar op is. Voor Alkmaar heb ik nieuwe afdrukken op mini formaat gemaakt.
Trek een pakje voor 2 x 2 euromunten en verras jezelf of iemand anders met een mini kunstwerk van een kunstenaar uit de omgeving van Alkmaar, van mij bijvoorbeeld, of van Mirjam Oosterbaan, zij doet ook mee.
Op de terugweg nog even wat mist geschoten en een kerktoren.