dinsdag 5 november 2019

Werkhuiskamer

Voor mijn expositie bij het Textiel Plus festival ben ik het decor aan het maken. Gewoon lekker in de woonkamer, dat kan ik goed, als kind nam ik altijd al heel de woonkamer over, met name de eettafel. Dan had ik een klei of papier-maché project en dan aten we dagen of misschien wel weken met ons bord op tafel. Heerlijk, dat dat kan.
Van onze koffiebar van Paaspop hadden we nog platen, en ik hou van hergebruik, dus die hebben nu een horizon of  hoe noem je dat ook al weer, zoals op de kleuterschool? Ik kom er even niet op. In ieder geval een groene onderkant en morgen kijken of ik de bovenkant ook doe, in een andere kleur. Eigenlijk was dat wel de bedoeling, maar dit staat ook goed. Mooie combinatie van groen en onbehandeld hout.
Aa, ik weet ineens het woord: lambrisering.