woensdag 27 november 2019

Twee vieren

De keuze is gevallen op nr. 1 en nr. 2. De eerste twee die ik maakte in opdracht. Ik maakte er 6 en heb er vier over. Hoe leuk. Ik hou van dubbel, ze nam er twee, twee koolmeesjes en ik hou van vier, van vieren. Het moest zo zijn. De overgebleven vier ga ik nog even goed bekijken en als ik ze af keur, niet afkeur, maar af keur in de zin van helemaal klaar en goed keur, dan span ik ze ook op een houten frame en gaan ze de webshop in.
De prijs van de werken uit de serie 'Schijnen in kwetsbaarheid' was altijd 65,- euro, maar met twee exposities achter elkaar heb ik ze iets in prijs verhoogd, vanwege dat ik ze zo goed verkocht voor die prijs en niet zo veel had om te tonen. Nu weer terug naar 65,- euro. Ik ga het zo veranderen in mijn webshop Op Schoorl.