vrijdag 5 november 2021

Een label hangen aan groen

Vandaag mochten Floortje en ik helpen bij Sprinklr. Zij staan voor een groener leven voor alles en iedereen en laten wij daar nu dol op zijn. De filmpjes van Sprinklr met Liedewij zijn bij mij sinds kort favoriet. Lekker slaperig en naturel. Dus graag ging ik met Floortje mee naar Amsterdam-Noord. Naar de Korte Papaverweg, goede straat naam ook.
We waren vroeg, dus tijd voor een goede kop koffie bij café de Ceuvel. Dat kende ik via de posts van Esmee Jiskoot op Instagram, die ik ken van de Parade. De plek alleen al was tof. Na de koffie klaar voor het werk. Klaar voor veel, snel en met liefde voor de natuur te gaan helpen. Dat lukte. Ook nog eens vlak bij de biologische bloembollen van Huiberts. Die stonden in de hoek. Ik herkende ze gewoon aan de geur.
Heel snel, leuk, liefdevol, gezellig en als afsluiting een keuze uit de snoepwinkel met biologische vaste buitenplanten en een heuse vrijdagmiddagborrel met bier en berenchips. Een goede middag om een fijn label aan te hangen.