zondag 25 april 2021

Zonnige toet

Geel het is er de laatste dagen nogal veel, en een gezicht in mijn toetje, haaahaaaa. Waar je aandacht aan geeft groeit. Beetje aan het onderzoeken hoe de dingen ontstaan en gaan. Zo lees ik veel over de Maya Kin. Ik ben Ahau, gele zon, en op de één of andere manier lijkt alles geel te zijn op mijn pad.
Gisteren videobellen met mijn vriendin uit Lissabon. Ze at tijdens ons gesprek een stuk cake. Zij kan zo goed koken, als we bij haar zijn doen we niets anders dan genieten. Door dat gesprek en die cake moest ik wel het toetje maken die ze een aantal jaren terug voor ons maakte. Griekse yoghurt, slagroom, munt, aardbeien en cake. Hmmmmmmmmm nu al zin in het toetje van morgen. Ik nam trouwens mijn toetje voor en na het eten. Zoals ze volgens Mars in Brabant zeggen: zo zal ik zal m'n dikke kop wel houwe.
Over dikke bakkes, zie die dikke bak dan. Nou ja dik, vet mooi. Die stond naast de supermarkt. Super mooie kleur.