vrijdag 30 april 2021

Knippenlicht

Na zo veel complimenten op mijn blog weet ik nu niet wat ik zal schrijven. Ineens bewust van 'publiek'. Met mijn blog ben ik veel bezig gedurende de dag. Doe er geen moeite voor. Ik zie zinnen. Bijvoorbeeld tijdens het autorijden of wandelen.
Door een soort van schaamte, alsof ik om complimenten vroeg, is er stress en zijn er geen zinnen gezien.
Dus ik laat het bij de plaatjes. Linker foto eerste plaatje is op zolder genomen. Ik zit nu werkelijk op alle verdiepingen van ons huis.
Ik begon in de aanbouw. Prachtige plek. Maar vochtig, koud en vrij toegankelijk, met name voor kat met poezelige modderpoten. Dan nog boven. Ook echt mooie plek. Maar als het waait en bewolkt is, is het onmogelijk om te werken. Luxaflex dicht, luxaflex open, luxaflex dicht, luxaflex omhoog, luxaflex naar beneden. Donker en dan vel licht. Hier aan zee is de kans op wind groot. Daar dan soms meer bezig met het licht dan mijn werk. Tja, waar je aandacht aan schenkt groeit. Zo dus ook met licht. Hahaa.
Werk nu dus ook op zolder. Op Teun haar oude kamer. In het trapgat zag ik dat het licht daar mooi was. Ik naar boven. Ja, van drie kanten, dus kon ik precies in het midden goed knippen. Ik lijk wel grootgrond atelierbezitter.