woensdag 3 juni 2020

Delen ook online succes

Een hele berg bestelde mondkapjes de deur uit gedaan. Na driehonderd mondkapjes aan kraamzorg Heerhugowaard, vrienden, oud collega's, familie en via via te hebben verkocht was het 1 juni geworden en tijd om ze online te zetten.
Sinds gister staan ze in de webwinkel en ik twijfelde nog wel of er wel op die manier kapjes van mij gekocht zouden worden. Zo'n beetje iedereen maakt ze nu. Heel fijn dat het goed loopt ook via de webwinkel. Vandaag weer nieuwe toegevoegd. Alle mondkapjes met bloemen waren in één dag uitverkocht. Joepie! Ik naai graag nog meer mondkapjes met kusjes in de vorm van een X op de rechterwang en teken met aandacht meer hartjes op de enveloppen! Ik stop er gewoon nog meer liefde in. Want hoe zat het ook al weer met delen en liefde (en stekkies). Is dat niet wat zich vermeerderd als je het deelt. Ik deel het graag. Mij doet het goed.