zaterdag 13 juni 2020

De complimenten

Soms lijkt het alsof het over mopperen gaat. Gelukkig is daar mijn eigen ergernis over slakken leggen op kritiek en Rutger Bregman, van 'De meeste mensen deugen', en zo is het.
Ik krijg heel veel lieve en mooie reacties op mijn handgemaakte mondkapjes. Dat maakt dat ik het met plezier doe, al sinds 23 maart. Van de week had ik een kleine mondkapjes fabriek dip. Sinds 1 juni staan de mondkapjes in de webwinkel en is er meer afstand. Digitale afstand. Tot 30 mei had ik contact over de hoeveelheid mondkapjes en de kleurvoorkeur. Nu niet. Ik mis dat. Komt vast goed. Maar van de week ging ik zitten mopperen over het commentaar wat ik kreeg over de mondkapjes. Namelijk eerst over de (on)zin van de kapjes en daarna over de prijs. Eigenlijk krijg ik veel meer leuke berichten en met name de foto's die ik via de app ontving met de, via de post ontvangen, mondkapjes op. Ik heb een hele mooie verzameling op m'n telefoon staan.
Daar word ik blij van. Van die verbinding via dat lapje op je mond voor het OV. Daar bewust van te zijn gaf dat me moed om weer mondkapjes te maken en er met aandacht aan te werken.
Dus hier zijn de nieuwe mondkapjes.
Ik maakte er ook eentje voor mijn nicht. Ze is vandaag jarig. Even goed door de lapjes in mijn atelier heen gegaan en ja. Dat was een goede verjaardagskleur voor mijn nichtje Sharon. Fris en blij.
En de link naar de mondkapjes (tip van Sherrill)