zondag 15 september 2024

Expositie in Villa Elize Open Monumentendag

Twee exposities heb ik tijdens Open Monumentendag. De ene met mijn installaties in de Turnhal in Ellecom en de andere in Villa Elize in Dieren. Hoe mooi die naam met mijn mixed media werk combineert. De Villa combineert ook goed met mij. Ik logeer namelijk ook in de Villa van Simone Carrée en Paul Gaikhorst. Heerlijk onder de ridder en wat is het mooi. Alles is smaakvol gerestaureerd en ingericht. Enorm genoten van de gastvrijheid, gezelligheid, de mensen, de andere gasten, de kippen en de baby pauwen. Wat was het een fijne tijd.
Een deel van de expositie is overigens blijvend. Als je de B&B van Villa Elize huurt voor een overnachting kun je in het trappenhuis de expositie die Simone met mijn werk heeft gemaakt bewonderen.