donderdag 13 augustus 2020

Het was morgen

Gisteren lag er 'Hoe overleef ik de overgang' van Francine Oomen op een tafel. Ik las daar in en ontdekte dat je in de overgang de dingen behoorlijk door elkaar kunt halen. Nou, dat bewijs leverde ik zelf. Vandaag ging ik naar Den Ilp. Maar het was morgen.
Maakte wel dat ik tijd had voor een ander bezoek. Dat aan Wilma. Zij kan heerlijke dingen op tafel toveren en dat deed ze vanmiddag ook.
Meditatie kussen (op foto met zonder boekweitdoppen vulling) maakte ik voor Maartje, ruilen kunnen wij goed.
Toen ik die voor vertrek de achterdeur op slot wilde doen, lag daar een dode vlinder lag voor het oprapen. Een mooi oefenexemplaar om na te tekenen door de leerlinge van Maartje Jaquet. Helaas reed ik heel het stuk met alle ramen open en, het is wat vreemd, maar ook dode vlinders kunnen blijkbaar het raam uit vliegen. Deze in ieder geval.
Natuurlijk de dagafsluiter was een duik in de koude zee bij Petten.