zaterdag 23 oktober 2021

Bergen met bomen

De nieuwe labels naar de museumwinkel van Kranenburgh in Bergen gebracht. Dat museum ligt zo prachtig in de bossen, daar moest ik even wandelen. Toen pas voelde ik hoe moe ik ben. Zoveel rust daar in dat bos. Emotioneel van vermoeidheid. Nog een rondje door het bos dan, en nog eentje. Ik wilde er niet meer uit eigenlijk. Zoveel schoonheid, rust en stilte. Dat was echt wat mijn lichaam nodig heeft.
Toch nog een klein stukje Kunst10daagse. Want ik was er toch. Mijn favorieten gedaan. Dat zijn de boekwinkel en Stadspaviljoen Noord. En nog even een bezoek aan de bieb. Daar exposeert Linda Goudsblom en er staat een automaat van Pakje Kunst.
Van de week nog een keertje, al is het alleen al om nog eens naar de stem van de meneer in de boekenwinkel te luisteren. Hij vertelt altijd zo fijn over de kunst in zijn winkel. Vandaag ving ik een stukje op over het werk van Marianne Duif. Das al meer dan schoonheid genoeg. Een tien voor zijn interesse in kunst, enthousiasme en mooie stem.