woensdag 21 juli 2021

Stukje fysieke winkel in atelier

Na een break, vakantie of een griep, zoals ik had, moeten de dingen bij mij anders. Kleine verandering na een kleine griep. De kast in mijn keramiek atelier heb ik leeg gemaakt en gevuld met mijn servies. Nu heb ik een soort winkel in mijn atelier. Want dat mis ik wel eens, de fysieke winkel van Op. Soms denk ik om een gat in de muur te maken, met een heuse winkeldeur en dat ik dan eens in de week, of maand open ben. Fysiek aanwezig in een fysieke winkel aan mijn thuis atelier. Dat idee is er al een tijdje. Wie weet komt dat er.
Of ik moet een waanzinnig nieuw ruim atelier kunnen krijgen, met die mogelijkheid van verkoop. Mijn ervaringen van fysieke winkels zijn vrij negatief. Dus waar dat verlangen vandaan komt. Niet uit alleen maar goede ervaringen van het runnen van een fysieke winkel. Wel leuk vind ik de ontmoetingen met klanten en het mooi inpakken als een geschenk.