vrijdag 12 maart 2021

Wandelen met mijn favoriet

Wandelen met Jan en Jos. Niet echt maar ze zitten sinds een tijdje op m'n wandelschoen, of wandelschouder. Of misschien wel op m'n wandelnetvlies. Jos van Hest maakte indruk door zijn liefdevolle aandacht voor mij en mijn installatie tijdens Club Fantasma zomer 2019. Waar ik van Maartje Jaquet in het Torpedo theater in Amsterdam een installatie mocht maken tijdens deze bijzondere avond in het allerkleinste en ook mooiste theater Torpedo.
Met Teun liepen we door de nieuwbouwwijk. Ze is na drie maanden Costa Rica weer terug en we gingen kijken naar de mooie nieuwe wijk bij ons achter. Daar waar zij op voetbal zat, waar Stip op muizen joeg en waar we jaren achtereen onze Moos en daarna onze Daf uitlieten. Nu een waterige wijk met hele mooie huizen, gemaakt van mooie kleuren bakstenen.
's Avonds natuurlijk Pokebowl. Want das één van haar favorieten. Zij is die van mij.