woensdag 17 maart 2021

Ik zie een patroon

Meditatiekussens aan het naaien. Vrijdag ga ik naar Blauwdruck om nieuw werk te brengen, zo ook nieuwe kussens. Mijn moeder en Dieke zijn jarig. Mijn moeder belde ik even. Voor haar geen punt dat minimale bezoekersaantal. Zij viert haar verjaardag toch liever op een ander moment. Ik ken haar niet anders dan dat zij zelf wel bepaalt wanneer er een feestje is.
Dieke is jong en ik denk dat je dan wel graag wat aandacht en cadeaus wilt. Dus knoopte ik wat ballonnen aan elkaar en fietste ik bij hem even de tuin in. Binnen hingen de slingers, precies in diezelfde kleurencombinatie als de ballonen en nu ik de foto's terug kijk zie ik ook die kleurencombinatie terug in het meditatiekussen.
Past prima bij de kleur van het rode rondje op het stembiljet bij Eva van Esch, die stond vandaag op zes. Rijmt lekker. Eva van Esch op zes. Nog een keer voor het fijne ritme in de zin.