donderdag 7 maart 2024

Vrouwen van Nu op atelier bezoek

Vanmorgen had ik twee groepen van Vrouwen van Nu op atelier bezoek. Mijn atelier is boven en voor het gemak had ik beneden een expositie ingericht met mijn werk. Foto’s van de groepen in m’n atelier ben ik vergeten te maken. Want ik was bezig met mijn spreekbeurt, genieten, kletsen, rondleiden, koffie zetten en heerlijke koek van buurvrouw Ank eten. Speciaal voor vandaag had ze speculaas en gevulde boterkoek gemaakt. Oi, die boterkoek is werkelijk verrukkelijk. Wat een geluk om Ank als buurvrouw te hebben. Ze kan niet alleen goed bakken, ze is ook nog eens ontzettend leuk, sociaal, geïnteresseerd en aardig. Alles in één persoon. Bijzonder als het is, er waren hier heel veel vrouwen met mooie eigenschappen vandaag hier op atelier bezoek. Het was een hele fijne ochtend. Wat een lieve mensen had ik hier over de vloer.