zondag 11 september 2022

Kolder in de kop - dag twee

Dag twee van Kolder in de kop. Wat een geluk, ons kimono project heeft heel de zomer alleen maar mooi weer gehad. Geen drup regen en na de regen van afgelopen dagen is het heel het weekend zomers. Mijn kimono project is bij deze afgerond. Al vind ik het (nog) niet af. Drie maanden lang veranderde de vijf kimono's van Tine van Wel, Henriëtte van der Winden - Roggeveen, Mirjam Venneker - van Lierop, Henny Maud en van mij van vorm en kleur. Eens in de maand was dat proces te volgen in het Johanna's Bos. Wie weet krijgt mijn werk nog een andere vorm. Onuitgevoerde ideeën heb ik wel met mijn installatie geïnspireerd op de zee en de polder. Daar broed ik nog even op.
De installatie met Zee wezens, glas en zand is van Henriëtte van der Winden - Roggeveen.
Mooie ontmoetingen in het Johanna's Bos in Anna Paulowna. Een goed begin van het nieuwe culturele seizoen en een stralende afsluiting van het festivalseizoen 2022.