maandag 28 mei 2018

Nieuw atelier met groen uitzicht!

Soms loopt het raar en bijzonder fijn. Weet wat je wenst!
Op het moment dat ik thuis, na een lange zoektocht naar geschikt atelier met groen uitzicht, meer ruimte vrij maak in thuis atelier, komt er beweging in de dingen die ik zoek. Heel graag wilde ik een atelier met groen uitzicht om uit het raam te kunnen turen met kop koffie en staren naar de fratsen van de vogels. In mijn thuis-atelier, ben ik altijd heel gelukkig in mijn eentje met grote ramen met groen uitzicht en veel vogels in de tuin. Ik heb al wat ik zoek.
Toch had ik nog een wens gedropt, en dat is dat ik wel heel gelukkig ben in mijn eentje, maar dat dat ook best beperkt is. Inspirerende creatieve jonge mensen om mij heen, is wat ik nog verlangde.
De dingen kwamen in bewegen en ik ging er in mee.
Één van de nieuwe ateliers liep de verbinding nogal stroef, dus dat was niet mijn plek. Toen kwam ineens toch ook dit bij DepArtment in beweging! Een kleine ruimte werd speciaal voor mij vrijgemaakt. Precies zo groot als in Schoorl. Het is een voormalig kantoor, van de hoofdmeester geweest denk ik.
Per 1 juni huur ik dit tijdelijk in voormalig OBS de Brug in Sint Maartensbrug. Wonderlijk en mooi. Ik ga mijn spullen verhuizen, vandaag begonnen. Eerst mijn papier- en textiel werk om daar mee te starten. Even voelen en daarna kijken of ik ook mijn keramiek atelier die kant op verhuis.