donderdag 14 juli 2016

Kabouters, zakjes, een ridder en een prinses

Kabouters doen vanaf nu het werk bij Op. Vandaag hing ik vier kabouters aan de gevel op. Natuurlijk vier, vieren. 's Avonds haal ik ze binnen, kunnen ze daar hun werk doen.
Buurvrouw Monique Dalhuisen van The big Moose - grote maten winkel - verkoopt ook sieraden. Ik vroeg me af of ze wel geschikte verpakking had. Ooit verkocht ik, in een poging een succesvolle chocolade-onderneming 'In-choc' met Mieke te hebben, chocolade flikken in zelf genaaide zakjes. Een tijdje terug dacht ik daar weer aan en stelde voor om er een paar te maken, voor Monique. Ze vindt mijn zakjes mooi, en was vandaag door de voorraad heen. Ze bestelde nieuwe, meteen gemaakt natuurlijk. Zo fijn, dankbaar om haar enthousiasme. Zelf zet ze er nog een stempel op van haar logo.
Verder gaf ik een ridder op slak een lijst, en ook een rozen-prinses met een hertenlijfje kreeg een lijst. Zij was ook al eens een mini, en toen weer niet. Nu vind ik haar wel mooi, zo.