maandag 25 juli 2016

Heksen mengsels maken

In voorbereiding op mijn deelname aan Parksessies Haarlem maak ik 'glow in the dark' water. Installaties maken is spelen. Dat wil ik graag zo houden. Ik speel graag in m'n eentje.
Woensdag komt mijn vriendin Floortje Bakker mee naar Haarlem om mij te assisteren. Ik wil dat het mooi wordt en dat ik aardig ben. Wat een uitdaging.
Maak me enorm zorgen, deed ik al eens eerder. Toen ik bij galerie Life Amsterdam mijn installatie 'Sneeuwklokje en de 6 1/4 kabouters' ging maken. Dat ging toen ook heel fijn. Claire was prettig om om mij heen te hebben. Zorgen om niets. Is dat niet altijd zo?
Ik ben zo serieus in het maken van een installatie. Wat heeft de ruimte van mij nodig? Wat kan ik de ruimte bieden?
Ik zet de reminder nu alvast in: "Enjoy the little things" !!!!