Vandaag mocht ik weer een gastles geven op de BSG in Bergen. Wat is dat toch een fantastische school. Het puilt uit van de creativiteit. Zoveel kunst en cultuurvakken. Het is dat het een middelbare school is en ik niet heel dol ben op systemen zoals die van een school, anders zou ik in het handvaardigheidlokaal gaan wonen. Ik vind het er zo fijn. Al die machines en mogelijkheden.
De workshop ging over de magische bonen die Sjakie kreeg voor hun koe. De leerlingen maakten een bijzondere bonenstaak, van karton en tape. De grafitti op het eind verrichte ook wonderen.
