donderdag 28 april 2022

Wende is goud

Voor Floortje haar verjaardag had ik voor ons een ticket voor 'De wildernis' van Wende Snijders op podium Victorie besteld. Een gouden cadeau. Ook voor mij. Zo mooi. Bij de eerste tonen ging er al een traan over mijn linkerwang. Wat is het mooi en waarom heb ik een brok in mijn keel en een traan over mijn wang als de muziek inzet? Dat hoor ik mezelf denken.
Omdat het prachtig is. De show, de muziek, het licht. Diep geraakt. Wat is dat toch mooi. Live muziek die raakt. Wende is goud!
Nu wil ik dus nog een keer. Want ja zo ben ik. Altijd als ik iets moois vind, wil ik meer. Op zoek naar nog een keer. Ik weet het en probeer het moment te grijpen. Stop met zoeken naar nog een keer.
Naar het concert/show van Wende ga ik vast nog een keer. Voor nu geniet ik na.