zondag 8 augustus 2021

Wandelen in de regen

Een zak vol hazelnoten mee terug. De harde wind had de hazelnoten al op het pad geblazen. Het is een prima hazelnoten jaar. Zo veel zag ik er hier nooit. Ik heb een vorm van fetisj inmiddels. Ik kan tijdens het wandelen langs het groen niet meer stoppen met hazelnoten spotten.
Een regenbui die begon op het verste punt. Echt precies toen we op de helft waren. Bijna thuis realiseerde m'n buuf en ik dat we er allebei van genoten. Want met dat gethuiswerk kun je best goed om de buien heen plannen. Geen reden meer om drie keer op een dag een nat te pak te halen. Dit natte pak zette mij een beetje meer in het leven.
Zo dit gehad. En nu weer klaar voor drie keer een nat pak op een festival! Of liever nog eentje met zon, kunst, muziek en lachende mensen op een eiland.