woensdag 13 juni 2018

Small contact

Altijd al, nou ja sinds ik weet dat het bestaat, ben ik dol op contactafdrukken geweest. Toen ik net van de Rietveld af kwam gebruikte ze ik voor expositie Lijn 15, Amsterdam. Ik had een bushalte uitgekozen voor mijn expositie en gebruikte toen uitgeknipte mini foto's.
Vandaag mijn aandeel aan een blikjes project van Edith Brouwer afgerond, met een mini dubbele foto. Niet zoals op de foto. Dit bleek geen foto papier te zijn die uit de laserprinter kwam. Wel leuk hip effect. Het blikje is echt heel klein, 4cm hoog en op de sticker ontcijfer ik de tekst 'Screw eyes small'. Het tonen van het resultaat laat ik aan Edith over.
Verder zit ik met rozijnen achter de computer. Want elke keer als ik ga zitten voel ik een kauw op tafel naar me staren. Hij heeft mij goed getraind. Ik sta dan op om rozijnen voor hem of haar te pakken. Vandaag bedacht dat ik ze ook naast me neer kan leggen. Ik heb overigens een familie zak gekocht. Speciaal voor de kauw, hahaaaaaa. Over screw en small eyes gesproken. Slimme kauw.