maandag 18 februari 2013

Vers materiaal

Aangezien we elke week vers beweren te zijn met ons project was ik op de kinderboerderij om wat vers vlees te filmen voor ons voorleesfilmpje voor komende woensdag. Het was heerlijk op de kinderboerderij, ik was de enige. Tijdens mijn afstuderen heb ik 2 maanden rond een loopeend op een kinderboerderij in Amsterdam gehangen. Elke dag weer, soms zonder enig materiaal want de loopvogels hadden een rustveld, verboden terrein voor mij, en daar maakte ze graag gebruik van als ik ze wilde vastleggen.
Terug naar mijn auto liep ik langs bloesem, de geur lokte me eigenlijk, ohhhhhhh wat heerlijk om het voorjaar te ruiken. Daf vindt dat ook, dat vind ik dan weer minder leuk, hij stopt niet met springen, blaffen en aandacht vragen. Hij heeft de kriebels. Verder ben ik nog wat hartjes slingers van Bambi boek aan het maken.
307

308

308 dubbel