zaterdag 16 februari 2013

Helder grommende frustratie feestweek

Feest week, over de 1 000 views gegaan met ons Poëzinema project, kreeg zelfs een bos bloemen daarvoor van project-partner Jos en mijn liefste lief werd 12 jaar deze week en toch voelt het niet de hele tijd zo feestelijk. Ik zit vast. De foto's van 365 dagen project willen ook niet. Zie ze gewoon niet. Te grommen over de wereld waar mijn werk bij hoort. Heel graag maak ik dingen en dat zou je kunst kunnen noemen en dan zit je in een kunstwereld.
Oh wat geniet ik toch van dit schrijven. Helder. Ineens is het helder, dat het niet aan de kunstwereld ligt, maar gewoon aan de dingen die ik door ga/sta. Nou klaar is mijn bericht. Hihihihi. Heerlijk. Ik had een aantal dagen niet geschreven omdat ik eigenlijk alleen maar wilde afbranden. En dan met name de kunstwereld. Nou ja!!!! ik schrijf afbranden en meteen is mijn droom van vannacht ook helder. Er ging een bliksem bol, heeft vast een officiële naam, recht op een kerk af waar geëxposeerd werd. Ik was buiten die kerk en zag de aanval, dat was het, aankomen. Mensen binnen gewaarschuwd en ze konden er alleen maar via een ingewikkeld ruil en verwissel spel uit, uiteindelijk was iedereen gered, fijn.
De reden ook dat ik weinig online ben geweest is dat ik in een boze opwelling iemand enorm op mijn onhandige manier terecht gewezen heb via de mail, au.... Ik vrees dat ik een plan voor 'Into the great wide open' niet meer hoef te bedenken en al helemaal niet hoef in te dienen.
304