zondag 28 juli 2024

Sterren en lichtpuntjes

Vanmiddag gingen we naar Kunst in Schoorl langs het Noordhollandsch kanaal. Ze, Harold van Geerestein en Mirjam Effing, gingen van Klein Zwitserland naar Brummen en weer terug naar Schoorl. Een lekkere grote locatie hebben ze weer gekregen. We gingen voor Govert de Roos en kregen er Helma Kuijper bij. Altijd leuk om haar werk te zien. Ook het werk van Govert. Hoe bijzonder welke sterren hij allemaal heeft mogen fotograferen.
Vanmorgen deed ik, voor de croissantjes halen, een fietsrondje en natuurlijk keek ik uit naar lichtpuntjes. De bramen daar ging ik zo aan voorbij. Eigenlijk best bijzonder. In het buitenland sta ik te kijken bij citroenen, appels, pruimen, bananen en pepers in het wild en hier ga ik er zo aan voorbij. Dus op de rem en even wat aandacht voor de bramen in het VVV bos.