vrijdag 11 november 2022

10cm x 10cm op de 11e van de 11e

Samen met Marcel van Pinxteren ons werk gebracht naar Galerie de Stoker. Linda Meulenhoff bracht ook net haar werk. Op de foto is ze het aan het uitpakken.
Vanaf morgen is daar de tentoonstelling Het boek 10x10artist te zien. Een boekje met alleen maar 10x10cm werk van alle 10x10artist deelnemende kunstenaars. De expositie is op zaterdag en zondag van 12 november tot 4 december te bezoeken tussen 12:00 en 17:00 op de Witte de Withstraat 24 in Amsterdam.
Nog net vlak voor het Keuvelen kon ik een nieuwe boom planten. Mijn moeder had het zien liggen en ging voor mij informeren of ze het weg deden. Dat deden ze en mijn moeder mocht het voor mij meenemen. Ik ben benieuwd. Volgens mijn moeder is het een hibiscus.
Net nieuw in de straat. Dus geen idee hoeveel kinderen er zouden komen keuvelen. Nieuwsgierig ging ik turven. Het waren er 11. Das toch mooi op de 11e van de 11e.