donderdag 28 mei 2020

Catwalk en dierenprint

Romantiek in de gemeente bloembak naast ons huis. De bloembak zoemt weer enorm. Dat geroezemoes doet mij altijd goed. De bak trekt bijen en insecten. Terwijl ik op zoek ga naar een mooie dikke bevangt mij het gevoel van trouwen en romantiek. Ineens zie ik bruidsboeketten in de bloembak in onze steeg.
Vandaag een groot aantal bestellingen op de post gedaan. Gelukkig had ik hulp van Teun. Het schiet altijd enorm op. Zij knipt dan de losse draadjes en doet de elastieken door de tunnels.
Mondkapjes afmaken zodat ze voor 1 juni in huis zijn. Zo ook eentje met dierenprint. Ik streek over m'n hart. Want voor mijn nicht. Zij werd enthousiast van het mondkapje met dierenprint. Even over de drempel en ik naaide gewoon nog een modetrend. Ik moest lopend richting de brievenbus aan de Catwalk denken. Doe je dan de Catwalk als je rondloopt met zo'n mondkapje?
Onze kat kwam in ieder geval even gezellig om aandacht vragen terwijl ik op de terugweg romantiek in de bloembak vond.