donderdag 30 januari 2020

Dier voor je lief actie

Dier voor je lief actie
Schijnen in 2020 was een succesvolle actie. Met veel plezier en liefde maakte ik tientallen lievelingsdieren. Daarom start ik een nieuwe bijzondere lievelingsdier actie.
'Schijnen in kwetsbaarheid' is een serie van mij geïnspireerd op dat er zonder donker geen sterren zijn. Zonder angst geen opluchting. Zonder verdriet geen geluksmoment. Afgelopen week was daar hier thuis weer een stevig voorbeeld van.
Een serie met een vleugje Joseph Cornell, waar ik eeuwig fan van blijf, en verliefd op de serie 'Broken butterflies' van Anne ten Donkelaar dus daar ook een vleugje van in mijn serie.
Toen ik van de week een reclame voor Valentijnsdag hoorde, kwam het idee om de actie tot 14 februari nieuw leven in te blazen. Stel je wilde altijd al een dier uit de serie 'Schijnen in kwetsbaarheid' cadeau doen aan je lief, maar het kwam er niet van, of je hebt er al één gegeven en je wilt er meer geven, of ik breng je nu op het idee. Dan is nu je kans om er eentje voor je lief, of voor jezelf, bij mij te bestellen. Je favoriete dier zelfs.
Nieuw jaar nieuwe kansen en nieuwe getallen 2020. Daarin zit twee keer 20 en 020, beide dol op. Dol op Amsterdam en dol op dubbel en opgeteld is het vier en das ook een favoriet woord en getal van mij. De werken span ik op een frame van 7x7cm en opgeteld is dat 14 en dat is Johan Cruijf zijn nummer en die datum in februari van de liefde is ook op de 14e.
Bestel nu het dier van je lief voor € 20,20 exclusief verzendkosten.
Door mijn deelname aan Pakje Kunst besef ik hoe leuk het is om een kunstwerk te kopen voor een klein bedrag en dat je niet precies weet wat voor kunstwerk je krijgt. Deze actie heeft dat ook. Het is een verrassing hoe het er precies gaat uitzien. Zeker is dat ik het maak van tekeningen uit oude prentenboeken, geborduurd op tweedehands geweven witte servetten, dat het het bestelde lievelingsdier van je lief is en dat ik het opspan op een houten frame van 7 x 7cm.
Bestellen kan nu en dat kan tot 14 februari 2020.
Ter inspiratie heb ik drie voorbeelden gemaakt: een keep vogel, groot avondrood vlinder en een lindepijlstaart vlinder.
Via deze pagina kun je via mijn webshop Op Schoorl bestellen. Zet bij de opmerkingen het favoriete dier van je lief, moeder, zoon, dochter, collega, buren, juf, meester of je eigen lievelingsdier, stiekem toch een cadeau voor jezelf.
Of stuur een mailtje met welk dier je graag wilt bestellen.

Ik ben benieuwd naar de lieve lievelingen,
Judith Koning
30 januari 2020