zondag 9 juni 2013

Op de camping

We waren vanmiddag op visite op de camping, wat heerlijk om zo een plekje in de natuur te hebben. Je stapt je auto uit, het bos/duingebied van Bloemendaal in en je hebt meteen rust en ontspanning. Wilde eigenlijk ook direct een tukkie gaan doen bij aankomst op de camping. Ineens overviel me een rust en voelde ik me heel moe. Heerlijk op een klapstoel genoten van de rust en een lekker kopje koffie, in plastic Parade grape district beker geserveerd. Zelfs de boterham die ik daar at smaakte 10 x lekkerder dan thuis.
Oh en op weg naar de harde weg liep er een kleine kudde paardjes op het pad, ook al zo leuk. En ik zag in de berm bloemen met precies dezelfde kleuren als de tekening/schilderij van Esther Hoogendijk haar opdracht voor mij, grappig. Wie weet kan ik daar iets mee.
9 juni

9 juni dubbel

9 juni dubbel