maandag 11 maart 2013

Ondertussen tijdens The playground

Juni, daar ben ik mee bezig. Draadjes over de streep, The playground, wit, installatie, angst, veel, serie, herhaling en 24 namen. Allemaal dingen waar ik nu mee bezig ben ter voorbereiding van de solo bij Wegert & Sadocco. Nu gaat mijn gedachte uit naar...  wat een rare zin is dat: Nu gaat mijn gedachte uit naar. . .de familie van een dode?!?!?, . Ik denk nu aan 'De drie oneenheid', ik heb zoveel ideeen en dat past bij mij. Veel dingen, veel, gewoon veel, dol op. Je kunt er moeilijk over doen, dat er een tekort is in mijn verlangen of dat ik een oude geest heb die ooit verdronken is en of omgekomen van de honger, gaat ook allemaal door mij heen wanneer ik weer eens besef hoeveel ik verzamel en maak. Nu dus 'De drie oneenheid'. Ik heb zoveel om te doen en te laten zien en het past misschien niet zo bij elkaar. Dus bedacht ik een excuus om het recht te breien. Voorste zaal: 'The playground' met veel kleur, de Monach vlinder als inspiratie bron. Gang naar andere ruimte gebruik ik voor projecties, had ik ook een titel voor, maar die ben ik nu al weer kwijt. De achterzaal: 'Draadjes over de streep' en dit gedeelte zal ook over mijn angst gaan: over de streep.
332

332 dubbel

332 dubbel

332 dubbel

332 dubbel

332 dubbel