woensdag 26 september 2012

vtwonen op woonbeurs

Trots en blij en lachen ben ik. Mijn video-werk is te zien in het VTwonen huis !!!! Joeghee, Nu! tijdens woonbeurs, Rai.

Dus nodig ik je uit om te gaan kijken naar mijn werk in de Rai.

Te zien zijn 9 video-werken, waarvan 7 geheel vers en nieuw: Donker, Trek drop trek!, Thee trekken, Stoom afblazen, Heksen koffie, Vlinders in je kop,
Fietsen door de regen (met het fantastische sprookjes model Nina Rauwerda ), Dansen op het raam en Verrassing.
Twee gedichten van Jos van Venrooij heb ik gebruikt als inspiratiebron voor twee gelijknamige werken: 'Verrassing' en 'Donker'.

Tijdens de woonbeurs kun je ook mijn sponsor actie Keep-vogels kopen, op de vtwonen markt.
http://keepvanjute.blogspot.nl/p/vogelkooi.html

Zelf ben ik donderdagavond vanaf 18:00 uur aanwezig in het vtwonen huis, hal 8 rai, Amsterdam.

Groeten,
Judith



OPENINGSTIJDEN

Dinsdag 25 september t|m zondag 30 september 2012
Alle dagen geopend van 10.00 – 18.00 uur
Avondopening op donderdag 27 en vrijdag 28 september tot 22.00 uur

LOCATIE

Amsterdam RAI, Europaplein 22, 1078 GZ Amsterdam
Kaarten aan de deur              € 18,50
Kinderen van 4 t/m 11 jaar     € 7
Kinderen tot 4 jaar                 gratis