woensdag 5 september 2012

De trouwjurk en de chocoladevlek

Al een jaar verlang ik naar de trouwjurk van kringloop Dirkshorn. Maar streng als ik was voor mezelf kocht ik hem niet. Vandaag werd ik er heen gestuurd door mijn moeder omdat ze een winterjas voor mij had zien hangen, ik ben nogal moeilijk daarin, want ik heb bijvoorbeeld nogal lange armen. Van een afstand zag ik het al, die jas is het niet. Maar nu ik er toch ben, loop ik even rond. En ja, de jurk was ik even vergeten, zag het rek en ja hij hing er nog......... Ohhhhhhhhh, en ja nu kan ik hem kopen, want ik heb een idee. Ter plekke kwam alles te samen, viel alles in elkaar. Bij de kassa bleek de jurk ook nog eens 19 euro goedkoper te zijn geworden dan toen ik hem voor het eerst zag hangen. En hoe een mooi extraatje: chocolade vlekken op het onderste gedeelte van de jurk. Pure liefde en romantiek.
141