maandag 17 september 2012

Ruzie omdat het zo moet, zogenaamd

Ik hou zo van spelen en ik geloof dat een kind mij dingen kan leren en nu schaam ik me zo dat ik op een 'ik ben je ouder, dus ik weet het beter manier' ruzie heb gemaakt met mijn liefje. Omdat ik vond dat ik vandaag de baas was en dat ik vandaag zou 'winnen', want ik ben de moeder. Jeetje wat stom zeg, denken dat je je kind iets kan leren door je regels op te dringen. Dat is het natuurlijk ook. Ik geloof daar helemaal niet in en soms denk ik dat ik zo moet zijn en zo moet doen. Ben totaal weg van mezelf gegaan. Andermans manier na proberen te doen. Daar snapt zij natuurlijk niets van, en dat laat ze mij op een zeer pijnlijke manier weten. Gelukkig hebben we het met dikke knuffels goed gemaakt. Wat is ze toch slim, ze trapt nergens in, ze doorziet alles. Daar kan ik nog veel van leren, wat is ze mooi die dochter van mij.
153