maandag 24 september 2012

En weer maar eens: Op naar de sterren en daar voorbij!

Ben blij bezig. Eindelijk voel ik me hoe ik me zou willen voelen tijdens het werken aan video-film en video-animatie. Ik voel me zoals Buzz Lightyear -Space Ranger- uit Toy Story: "Op naar de sterren en daar voorbij!" Ik betegel mijn slaapkamer nog eens met tegels met die tekst erop. Ben nog de laatste dingen aan het doen voor ik mijn video-werk naar Rai Amsterdam breng. Het zal op de woonbeurs te zien zijn in het VTwonen huis. Ik hield nog zelf een slag of wat om de arm, omdat ik nog steeds dacht dat er van alles nog tussen kan komen of voor kan komen of dat ik ...... nou ja, het zou weleens niet door kunnen gaan gedachtes. Nog steeds kan ik niet gewoon voelen dat het goed is wat er op dit moment gebeurd. Nog altijd wat als of als ik het zelf maar niet verknoei of wat als ze zich toch bedenken. Dat is allemaal goed en dat ik de slag om de arm hou is ook allemaal goed, maar waarom voel ik dat niet? Diep van binnen voel ik dat niet, niet altijd tenminste. Maar nu dus wel, even wel. Kan zo weer over zijn, dus geniet ik er nu met volle teugen van. Duszzzzzzzzz Buzzzzzzz 'Op naar de sterren en daar voorbij!!!!!!!'
Heb ook nog de afgelopen 3 dagen 11 KEEP vogels verkocht. Dus das ook vet fijn. Ha ha, moet meteen denken aan de aflevering van Mooiboys die ik gister bij Zapp zag, een serie van Wart en Tim Kamps. Die twee zijn echt knetter, heerlijke serie.
158