maandag 3 september 2012

K en C

Een goed weekend. Mooie ontmoetingen en prachtig werk gezien. Plus ik mocht weer naar een kinderfilm zondagmorgen, Brave. Zwijmel zwijmel heerlijk stoer sprookje, dun verhaal, maar wie geeft daarom als je anderhalf uur naar een prachtige geanimeerde rode haarbos mag kijken.
Zondagmiddag naar Den Haag voor de opening van de expositie van mijn oud-docent (raar woord, zo oud lijkt hij toch niet) Adriaan Rees bij Livingstone gallery. En wanneer je dan toch in Den Haag bent dan ook meteen naar de Papier Biënnale in Museum Meermanno, de partner van de papier Biënnale in museum Rijswijk. Waar ik ook nog naartoe wil en al wel gister de catalogus heb gekocht. Die laat ik nog even dicht. Ik wil eerst het werk in het echt zien. Vind ik altijd prachtig die Biënnales bij Museum Rijswijk. De installatie aan boom is van Alicia Martin. De koffie met appeltaart van Palladio, hmmmmmmm. Bij het afrekenen, binnen, kwam een verrukkelijke lucht vanuit de keuken mijn neus binnen, waar ze eten aan het bereiden waren met wijn. Ik proefde al in gedachte het gerecht al.
138