dinsdag 25 september 2012

Vtblij in rai

Vandaag zag ik ze op de woonbeurs: borduurwerken, loshangende draadjes, oude kastjes, hippe vogels, blije vogels en mijn Keep vogels, ze zijn te koop. Het gaat allemaal sneller dan het licht, sterk stof dat wens stof. Vorige week stond ik nog zelf zielig achter een kraam op de Fair voor Loek, ik kan dit niet, dit is niet mijn ding te denken en te wensen dat iemand anders mijn werk zou kunnen en willen verkopen en vandaag al is het zover. De Keepvogels zijn te koop in vtwonen city in hal 8 van de woonbeurs rai.
En ja hoor! ook video-films van mij! ! ! in totaal 11.45 minuten, zijn te zien in het vtwonen-huis en wel in de slaapkamer. Daar hangt een plasmascherm met daarop nieuw video-werk, en twee oude, waarvan een van mijn favorieten 'Trek drok trek!' en nog een mooie niet zo'n oude 'Dansen op het raam'.
Keep vogels te koop op markt vtwonen


159

159