dinsdag 4 september 2012

Autistisch inrichten en liefdesperikelen

Ik heb dus 60 plastic kratten gekocht en nu ben ik, op een autistische manier, alles wat ik heb in die kratten aan het doen. Lekker rustig voor het oog en voor het hoofd, de drie rrrrrrrrrrr-en. Die ontdekte ik pas toen mijn dochter 4 was. Dus doe ik er nu maar eens aan. Eerste R-reinheid, kratten schoonspuiten, donderdag gedaan. Tweede R-regelmaat, heel de kast vol met dezelfde plastic kratten. Derde R-rust, opgeruimd huis.
Tijdens dat opruimen kom ik regelmatig de laatste van de rr-en tegen, namelijk rust, want ik kom zulke leuke teksten, brieven, liefdesbrieven, kaarten, foto's en schetsboekjes tegen. Dus dat opruimen duurt nog een paar dagen. Lekker zwijmelend terug in de tijd en wat een herkenbare teksten in oude dagboeken.
En groente uit de tuin van een ander: Elzina en Martijn deze keer, pompoen soep komt eraan.
Oh en ik ben ook zo slecht in het onthouden van de titel van mijn werken. Zo kwam ik een briefje tegen met een titel die ik helemaal was vergeten. Ik bedenk meestal mijn titel wanneer ik bijna klaar ben met het werk. Ik vind het wel belangrijk om een mooie titel te hebben, maar vind het blijkbaar minder belangrijk om ze ook te onthouden.
140