woensdag 19 september 2012

Net als mijn gevoel

Lekkere dubbele gevoelens. Nou dat past weer prima in mijn 365-dagen-project-thema. Een dubbel gevoel. Ben bezig met animatie-films te maken en ik wil zo graag iets maken wat bij me past en tegelijkertijd wil ik dat het past op de plek waar het te zien zal zijn. Kan dit samen?
Mijn gevoel is net als de lucht, dubbel dikke stapelwolken hangen er afgewisseld met een strak blauwe lucht en een knallend stralend zonlicht. Er is hoop dat het wel goed komt met die filmpjes en tegelijkertijd schreeuwt het binnenin mij om hulp. En dan weer die ellendige wisseling van licht terwijl ik natuurlijk licht wil gebruiken....... de wolken gieren door het beeld, licht donker, sneller dan mijn animatie het kan bijhouden. En dan heb ik ook nog geen nummer gevonden die bij de filmpjes past en dat is altijd mijn startpunt, als de muziek er is dan komt de rest vanzelf. Het lijkt wel echt werk.
154