maandag 10 september 2012

De kadoos van Into the great wide open

Ben net terug van Vlieland en ik ging net op zoek naar afbeeldingen van Into the great wide open, want ja stel je voor dat je jezelf terug ziet, of zoiets. Zag ik een foto met Into the great wide bezopen, zelf de stand niet gezien, maar hoe leuk. En dat beschrijft precies hoe ik het festival heb beleefd, niet het accent op bezopen, althans....., maar op de creativiteit van de mensen op dat festival. Het zal de maanstand zijn geweest, of dan toch de alcohol, maar ik was zo ontroerd, heel de tijd. Wat een mooie dingen heb ik gezien en gelezen en gehoord. Ga ik nu dingen opnoemen? Ja vooruit. Ik heb er ook beeld bij. Zoals Spiral drawing sunrise van Polak van Bekkum. En het wonderlijk mooie werk van Het blauwe uur - Be a Light. Of het poetische werk(ben ik het nu aan het categoriseren? Das best gek. Nou ja het gaat er om dat ik bewondering heb en dat ik het graag wil delen, sla dat gecategoriseer van mij anders maar over) van Esther Hoogendijk. En dan ook nog het integere werk van Maaike Roozenburg - Over de schoonheid van eenzaamheid. Zie zo'n titel is toch fantastisch. En dat maakte mij zo blij daar op Vlieland, alles leek wel extreem creatief en ook vond ik het zo licht. Zelfs met de titel over eenzaamheid vond ik de thema's licht. Zo kwam het op mij over: geniet!
143 Polak van Bekkum
en zo is het!

144 Het blauwe uur

Paul Baartmans

145 Paul Baartmans

Esther Hoogendijk


146 - Maaike Roozenburg

Karin Gerfen
en nog zo'n mooi cadeau in het bos
147 - Lotte Middenkoop

Slibstream