dinsdag 11 september 2012

Grof

Ja zo begon de dag, grof. Ik moest even uit mijn dak, maar dan heb je daarna toch een geweldige ontspanning. Wat een heerlijke therapie is dat toch altijd als je troep naar het grofvuil mag brengen. Wagen vol gemikt. Het fietsenrek zat er ivm het festival nog op, dus twee vergane fietsen nam ik ook meteen mee. Want ja wij zijn met z'n drieën, en ik telde wel 10 fietsen. Uhmmm had ik dit moeten delen? Nou ja, de 'mijne' zijn dol op fietsen, dus dan mag tien. Toch? Bij de stort was ik meteen interessant. Ik leek wel goud bij me te hebben. Een mooie ontmoeting met oude man volgde, hij mocht mijn fietsen en de rest van de inhoud van mijn auto hebben. Hij vroeg wel of hij het vanmiddag bij mij thuis mocht ophalen. Ik ging er dus echt niet weer mee terug naar huis. Dus ik achter de man aan met mijn auto vol goud. Ik gelukkig, want ja weggooien is dan wel therapeutisch, maar het blijft toch zonde van die mooie oude fietsen en de rest van de zooi. Als hij er gelukkig mee is, dan ik ook. Dat zeg ik dan ook met een grote smile tegen de oude man. Waarop hij vlak bij mijn gezicht zegt "weet je wat ik met die fietsen doe? Ik zaag ze gewoon door midden en breng ze naar de oudijzerboer"............... Nou ja de ontmoeting was mooi, al deed mijn hart wel even zeer.
En de rest van de dag veel werk verzet voor de Fair voor Loek as. zondag. Floortje en Teun gingen daar ook voor aan de slag. Zo had ik ook nog vilt wat ik mee wilde wassen en ik zeg niet van wie die tip kwam maar volgens die persoon, moet je het vilt dan in een panty wassen. En dat doe ik dan en dan ziet dat er zo uit.
148

148

148