zaterdag 11 april 2020

Tulpen aan zee

Zes nieuwe werken uit de serie Schijnen in kwetsbaarheid heb ik naar Blauwdruck in Zwolle gestuurd. Speciaal gemaakt voor de actie Coron-art. Door Blauwdruck samengesteld verrassingskunst cadeau om iemand een hart onder de riem te steken. Ik hou er van, verrassingen. Ze worden ook heel mooi verpakt. Echt een aantrekkelijke actie.
Met deze crisis variatie ben ik nog niet klaar merk ik. Dus ging ik nog even door met donkerblauwe reststof met knalgele garen.
Na het eten even met Teun gewandeld, op het strand. Heerlijk en gelukkig heel rustig. Heel lastig, ik hou van het strand en wil ook zo veel mogelijk thuis blijven. Zo na het eten gingen we even. De parkeerplaats was zo goed als leeg. Dus wij gingen even stappen zetten aan zee.
Op de terugweg even extra rondje om nog wat tulpen te zien. Prachtig met een mooie zonsondergang als extra lichtpuntje.