woensdag 29 april 2020

19 spekkies door je tas

Als je mondkapjes mag maken voor Parade medewerkers, dan moet er een slinger bij van rest stukjes Parade posters. Toevallig begon de Parade in Utrecht vorig jaar op 19 juli. Ik knipte het uit en later zag ik pas hoe toevallig. Mondkapjes en Covid-19.
Vorige week gaf ik nieuwe dubbele foto miniaturen af voor Pakje Kunst. Om de hoek van de Centrale bibliotheek Alkmaar, waar de automaat van Pakje Kunst staat, is de Jumbo. Die hebben wij niet, dus deden Teun en ik daar de boodschappen, eigenlijk om de worstenbroodjes. Die zijn namelijk net echt. Dichterbij de Brabantse worstenbroodjes komen ze niet, voor ons Schagenezen. Daar kochten we een tas, want boodschappen doen zat niet in de planning. Nu had ik al een week, door die leuke tas in geel en roze, zin in spekkies. Vandaag gekocht. Het moest. Die kleurencombinatie zit er al zo lang ingebakken. Dat staat voor spekkies en zwembad schuimblok. Die schuimblok vind ik niet heel lekker, behalve dat krakende geluid bij een hap nemen vind ik wel fijn. De spekkies met suiker wel.