dinsdag 7 april 2020

Lichtpuntjes dag drieëntwintig

Bloesem, tulpen, zonnestralen tijdens blokje om, m'n rugpijn/stuitjepijn weglopen, loslopen en nu dan toch eens doen waar ik ook zo van houd, namelijk eens proberen zoals kunstenaar José van Loon. Ik ben dol op haar textiel kunst met donkerrode en donkerblauwe achtergrond. Vandaag gedaan.
Het kwam doordat er bij mijn nieuwe verkooppunt Blauwdruck in Zwolle Corona acties zijn gestart, onder de titel Coron-art, waar ik graag aan deel wil nemen. Vanwege Corona dacht ik aan de garen in de kleur geel en geel en blauw is mijn favoriete kleurcombinatie. Ik begon met mijn favoriete, enkele van mijn favoriete vogels vink (familie van keep) en putter. Moeilijk te fotograferen trouwens.
Klein binnenpretje ook, geïnspireerd door Mariëtte Ciggaar, de stof van de vink is van een reststukje stof van de stof die ik gebruikte voor de 'otters' die ik maakte voor haar yoga lessen. Echt prachtig blauw. Ik ga eens vragen hoe ik dat goed op de foto kan zetten. Want dat deel ik graag mooi.